type vraag: Bestellen

Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?

Je kan je bestelling wijzigen binnen de 5 werkdagen. Telefonische wijzigingen worden niet aanvaard. kun je telefonisch contact opnemen om dit te bespreken, maar wij vragen altijd om langs te komen in de toonzaal. of te mailen naar info@hulo.be   Op die manier kunnen we nauwkeurig en schriftelijk de gewenste aanpassingen vastleggen. Wij leveren tafels op […]

Krijg ik na de bestelling een bestelbon?

Bij een bestelling in de toonzaal wordt een bestelbon opgesteld met de gemaakte specificaties en gemaakte afspraken. Bij bestelling per mail wordt een bestelbon gemaild om de details van de overeenkomst vast te leggen. Gelieve deze bestelbon  zorgvuldig te controleren op onvolledigheden en onjuistheden en deze tijdig te melden , tenminste binnen de 5 werkdagen […]

Hoe kan ik jullie producten bestellen?

Je kunt na het online configureren niet online bestellen. We hebben twee mogelijkheden. 1st mogelijkheid Je kunt na het configureren en opvragen van een offerte deze ondertekend en goedgekeurd eenvoudig per mail sturen naar info@hulo.be Heb je nog opmerkingen of aanpassingen vermeld deze dan duidelijk in de e-mail. Wij nemen dan contact met je op. […]

Hoe kan ik een offerte aanvragen?

1st mogelijkheid via de configurator Je kunt zelf een tafel configureren en een offerte laten berekenen. Na het invullen van je gegevens wordt de gedetailleerde offerte met de specificaties van de gekozen tafel naar je gemaild.Eenvoudig en snel zodat je alle details rustig kunt bekijken.Achteraf kun je met de offerte langskomen in de toonzaal  en […]