type vraag: Garantie

Wat als ik niet tevreden ben?

Elk product wordt voor het leveren grondig gecontroleerd op onvolkomenheden. Mocht je toch een productiefoutje tegenkomen, laat het ons weten dan zoeken we naar een goede oplossing. Neem hiervoor contact op per e-mail info@hulo.be. Vermeld je factuurnummer en een duidelijke omschrijving van de klacht. Voeg hoofdfoto, detailfoto en een foto die de juiste verhouding weergeeft. Telefonische […]

Hoe lang heb ik garantie op mijn producten?

Wij geven twee jaar garantie op onze producten vanaf het moment van bezorging/afhalen. De factuur dient als garantiebewijs. Garantie geldt niet op product specifieke eigenschappen die bijdragen aan het karakter van het meubel zoals de werking van het hout, normale slijtage en onoordeelkundig gebruik van het meubel.Wij geven geen garantie op krassen en kringen in […]

Kan ik mijn tafel retourneren?

Op onze tafels en stoelen  is er geen herroepingsrecht van kracht. Al onze tafels worden speciaal voor jou op maat gemaakt en kunnen om die redenen niet geretourneerd worden. Mocht je onverhoopt ontevreden zijn, neem dan contact met ons op, dan gaan we samen op zoek naar een passende oplossing.